Вирішена

Чому не має інтернету якщо рахнок був поповнений?

Поповнила рахунок два дні тому, а інтернету ще не має?

Коментувати

Коментарі (5)

фото
1

Кошти на ваш рахунок надішли, Інтернет має працювати. Якщо це не так, Вам необхідно зв'язатися з оператором в телефонному режимі (тел. 506-500 ) для діагностики підключення.

фото

Оплатила вчера утром через Приват 24.Интернет ещё не включили!!!Сколько ждать,как ускорить процесс???Ответьте кто нибудь.

фото

Вы оплачивали через личный Кабинет?

фото

да,через личный кабинет Приват 24.

проверьте пожалуйста.Срочно надо!!

фото
1

Платеж поступил на Ваш личный счет. Услуги должны быть доступны.