Нестабільність мережі Інтернет
На жаль, останні декілька місяців у моїй оселі спостерігається катастрофічно нестабільне інтернет-з'єднання. Взимку, коли ситуація в енергосистемі України була надзвичайно тяжкою, я списував всі недоліки на відключення світла, проте ось вже майже місяць, як електропостачання у Києві зникає лише в екстренних випадках, а проблема стабільності інтернету не просто не зникає, а часом навіть стає гострішою.
Я використовую саме термін "нестабільне", адже сказати, що з'єднання є постійно поганим, не можу. Просто регулярно відбуваються певні "просадки", під час яких якість інтернету падає у 20-30 разів або і зовсім зникає на короткі терміни (інколи інтернет присутній/відсутній інтервалами по 10 секунд), при чому передбачити ці періоди просадок ніяк неможливо. Інколи вони можуть не відбуватися по кілька днів, а інколи траплятися по 5-6 разів на день. Їх тривалість також різниться - інколи вони тривають 3-5 хвилин, а інколи інтернет стає фактично непридатним для користування на 2-3 години. Якби це було явищем одиничним, в цьому не було б великої проблеми, проте, оскільки ці "просадки" вже стали системою, мені доводиться витрачати по 50-70 ГБ (!!!) мобільних даних щомісяця, сидячи в себе вдома, при чому зі світлом, адже часто ці просадки припадають на університетські лекції або робочі зустрічі в Zoom/Microsoft Teams, які просто не відображаються при шкидкості Інтернету в половину мегабіта за секунду.
Вже декілька разів я звертався з цією проблемою за гарячою лінією, проте закінчуються всі дзвінки однаково: оператор перевіряє зв'язок і каже, що все нормально, адже саме в ту мить Інтернет дійсно присутній, кажуть, що нічим допогти не можуть, адже проблеми немає, а далі просадки стаються знову і знову. Виявляється, на гарячу лінію можна повідомити про одиничну поломку, проте у випадку системної проблеми оператори безсилі.
Вже декілька разів ми викликали майстра під час тривалих поломок. Техніки кожного разу відновлювали доступ до інтернету, проте проблеми з просадками нікуди не зникали навіть після ремонтів і зміни обладнання, що змушує мене вважати, що проблема лежить не в обладнання моєї квартири, а саме в постачанні послуги/обладнанні, що знаходиться за межами мого будинку.
Враховуючи, що дана проблема вже не є новою, за умови, що дана скарга не вплине на якість наданих послуг, ми будемо вимушені шукати іншого провайдера, який буде надавати СТАБІЛЬНИЙ інтернет зв'язок без регулярних просадок
Коментувати
Коментарі на даній сторінці заблоковані!