Вимагає відповіді

Швидкість інтернет з'єднання

Уже 3 день швидкість 9 Мбіт/с, а має бути 100 Мбіт/с.

Переходити до іншого провайдера, чи буде якось вирішене дане питання?

Коментувати

Коментарі (1)

фото
1

Доброго дня.

Зверніться, будь ласка, на лінію технічної підтримки будь-яким зручним способом для проведення діагностики та усунення складностей. Масових неполадок не фіксуємо.

А саме:

- за номером телефону 044-500-03-03;

- замовлення зворотного дзвінка на офіційному сайті https://lanet.ua, або ж в особистому кабінеті;

- онлайн-чат на офіційному сайті https://lanet.ua, або ж в особистому кабінеті;

- особисті повідомлення сторінці Мережа Ланет у Facebook (https://www.facebook.com/lanetua).