Відома

Нестабільність мережі Інтернет

На жаль, останні декілька місяців у моїй оселі спостерігається катастрофічно нестабільне інтернет-з'єднання. Взимку, коли ситуація в енергосистемі України була надзвичайно тяжкою, я списував всі недоліки на відключення світла, проте ось вже майже місяць, як електропостачання у Києві зникає лише в екстренних випадках, а проблема стабільності інтернету не просто не зникає, а часом навіть стає гострішою.

Я використовую саме термін "нестабільне", адже сказати, що з'єднання є постійно поганим, не можу. Просто регулярно відбуваються певні "просадки", під час яких якість інтернету падає у 20-30 разів або і зовсім зникає на короткі терміни (інколи інтернет присутній/відсутній інтервалами по 10 секунд), при чому передбачити ці періоди просадок ніяк неможливо. Інколи вони можуть не відбуватися по кілька днів, а інколи траплятися по 5-6 разів на день. Їх тривалість також різниться - інколи вони тривають 3-5 хвилин, а інколи інтернет стає фактично непридатним для користування на 2-3 години. Якби це було явищем одиничним, в цьому не було б великої проблеми, проте, оскільки ці "просадки" вже стали системою, мені доводиться витрачати по 50-70 ГБ (!!!) мобільних даних щомісяця, сидячи в себе вдома, при чому зі світлом, адже часто ці просадки припадають на університетські лекції або робочі зустрічі в Zoom/Microsoft Teams, які просто не відображаються при шкидкості Інтернету в половину мегабіта за секунду.

Вже декілька разів я звертався з цією проблемою за гарячою лінією, проте закінчуються всі дзвінки однаково: оператор перевіряє зв'язок і каже, що все нормально, адже саме в ту мить Інтернет дійсно присутній, кажуть, що нічим допогти не можуть, адже проблеми немає, а далі просадки стаються знову і знову. Виявляється, на гарячу лінію можна повідомити про одиничну поломку, проте у випадку системної проблеми оператори безсилі.

Вже декілька разів ми викликали майстра під час тривалих поломок. Техніки кожного разу відновлювали доступ до інтернету, проте проблеми з просадками нікуди не зникали навіть після ремонтів і зміни обладнання, що змушує мене вважати, що проблема лежить не в обладнання моєї квартири, а саме в постачанні послуги/обладнанні, що знаходиться за межами мого будинку.

Враховуючи, що дана проблема вже не є новою, за умови, що дана скарга не вплине на якість наданих послуг, ми будемо вимушені шукати іншого провайдера, який буде надавати СТАБІЛЬНИЙ інтернет зв'язок без регулярних просадок

Коментувати

Коментарі (3)

фото
1

Добрий день. Вкажіть, будь ласка, номер договору, перевіримо інформацію по Вашому включенню.

фото
1

Доброго дня! 180727150

фото
фото
1

Перевірили ситуацію по підключенню. Обладнання в будинку працює в штатному режимі. Жодних загальних неполадок в роботі обладнання не виявлено. Зв'язок з комутатором в будинку зникав протягом березня 2 рази, на 5 хвилин сумарно. Жодних викликів майстра для перевірки роботи Вашого підключення, у зв'язку саме з перебоями, не проводилось. Для коректної діагностики необхідно, щоб Ви провели тестування програмою winMTR, в момент неполадки. В полі host можете вказати 8.8.8.8. Тестування можете зберегти скріншотом або текстовим файлом. Результати надішліть нам через особистий кабінет. Бажано також провести тестування при прямому підключенні, без роутера. Це дасть змогу більш детально оцінити ситуацію.