Вирішена
Чому не має інтернету якщо рахнок був поповнений?
Поповнила рахунок два дні тому, а інтернету ще не має?
Ви не можете голосувати. Будь ласка авторизируйтеся
Ви не можете голосувати. Будь ласка авторизируйтеся
Ви не можете голосувати. Будь ласка авторизируйтеся
Кошти на ваш рахунок надішли, Інтернет має працювати. Якщо це не так, Вам необхідно зв'язатися з оператором в телефонному режимі (тел. 506-500 ) для діагностики підключення.
Оплатила вчера утром через Приват 24.Интернет ещё не включили!!!Сколько ждать,как ускорить процесс???Ответьте кто нибудь.
Вы оплачивали через личный Кабинет?
да,через личный кабинет Приват 24.
проверьте пожалуйста.Срочно надо!!
Платеж поступил на Ваш личный счет. Услуги должны быть доступны.
Оплату зробила ще вчора, а інтернету так і немає!
Коментувати
Коментарі на даній сторінці заблоковані!