З відповіддю

Терміни відновлення інтернету

Доброго дня. Договір 200612040. Вчора( 8 жовтня ) пропав звязок з інтернет, служба підтримки запланувала виїзд ремонтної бригади на понеділок (12 жовтня). Хіба 4 календарні дні це адекватний час відновлення послуги?

Чи можна покращити якість сервісу і терміни відновлення зменшити до 1-2х днів?

Коментувати

Коментарі (5)

фото
1

Доброго дня, Вам запропонували найближчий час згідно графіку, на який Ви погодились. В нас є також можливість спробувати знайти майстра поза графіком на найближчі дні, в разі виявлення такої потреби від абонента.

фото
1

мені запропонували понеділок, не раніше, якби я не погодився, то і на понеділок би не запланували ремонт)) у мене вибору не було.

фото
фото
1

Також, наразі, у Вашому регіоні, через велику завантаженість дещо збільшились терміни відновлення, працюємо в напрямку оптимізації, надіємось на Ваше розуміння.

фото
1

Буде чудово якщо зможете відновити послугу на вихідних, бо я використовую інтернет для роботи і на видних працюю також, а у дітей віддалене навчання, тому наявність інтернету критична.

В договорі написано про відновлення звязку на протязі 24 годин, я на такі умови і розраховував при підключенні.

Наперед вдячний за швидке відновлення послуги.

фото
1

На жаль, оскільки по Вашому регіону велике завантаження, раніше понеділка не зможемо відновити послугу. Надіємось на Ваше розуміння.

фото