З відповіддю

Терміни відновлення інтернету

Доброго дня. Договір 200612040. Вчора( 8 жовтня ) пропав звязок з інтернет, служба підтримки запланувала виїзд ремонтної бригади на понеділок (12 жовтня). Хіба 4 календарні дні це адекватний час відновлення послуги?

Чи можна покращити якість сервісу і терміни відновлення зменшити до 1-2х днів?

Коментувати

Коментарі (5)

фото
1

Доброго дня, Вам запропонували найближчий час згідно графіку, на який Ви погодились. В нас є також можливість спробувати знайти майстра поза графіком на найближчі дні, в разі виявлення такої потреби від абонента.

фото
1

мені запропонували понеділок, не раніше, якби я не погодився, то і на понеділок би не запланували ремонт)) у мене вибору не було.

фото
фото
1

Також, наразі, у Вашому регіоні, через велику завантаженість дещо збільшились терміни відновлення, працюємо в напрямку оптимізації, надіємось на Ваше розуміння.

фото
1

Буде чудово якщо зможете відновити послугу на вихідних, бо я використовую інтернет для роботи і на видних працюю також, а у дітей віддалене навчання, тому наявність інтернету критична.

В договорі написано про відновлення звязку на протязі 24 годин, я на такі умови і розраховував при підключенні.

Наперед вдячний за швидке відновлення послуги.

фото
1

На жаль, оскільки по Вашому регіону велике завантаження, раніше понеділка не зможемо відновити послугу. Надіємось на Ваше розуміння.

фото
Ви не можете голосувати. Будь ласка авторизируйтеся
Ви не можете голосувати. Будь ласка авторизируйтеся