Відома

Майстер не виконує свою роботу належним чином

Оформили заявку на підключення інтернету, прийшов майстер. Звати здається Дешунін Дмитро, чи щось схоже. Поки ставив, розказував що нам не потрібен гігабітний інтернет. Ввечері купив підходящий під гігабіт роутер, підключив, а швидкість все ще 100. Написав в підтримку, сказали що у мене 4-жильний кабель. Кабель стандарту cat 5e. Вийшов в під'їзд подивитись у щиток. Виявилось, що цей майстер припаяв тільки 4 жили з 8ми (прикріплене фото), так як вирішив що мені не потрібен гігабіт швидкості. Тобто, я не можу користуватись послугами, за які плачу гроші. Вже оформили заявку на виклик майстра, щоб вирішити проблему. Чому подібна поведінка майстрів дозволена в компанії, яка забезпечує велику частину Києва інтернетом?

Коментувати

Коментарі (2)

фото
1

Добрий день. Перепрошуємо, що сталась така ситуація. Інформація, щодо неналежно виконаних робіт майстром, передана його керівнику.

фото
1

Заявка виконана, лінк на 1000 мб/с. Ще раз перепрошуємо за такі незручності. Приємного користування послугами.