Вирішена

Скарга

КОМПАНІЯ АБСОЛЮТНО НЕ ВМІЄ ПРАЦЮВАТИ З КЛІЄНТАМИ.

З компанією був заключений договір на послуги телебачення. Згідно договору маю щомісяця сплачувати фіксовану суму за користування послугою (до останніх подій це було 40 грн/міс). Скарга полягає в тому, що:

1. Дана компанія жодного разу не надала/не надіслала паперові квитанції на сплату (типу сплачуйте як хочете, на сайті витягніть квитанцію і платіть) Дану квитанцію для оплати практично ніде не приймають.

2. Якщо сплачуєш через засоби електронних платежів, видається квитанція в електронному форматі, яку можна роздрукувати, але без підпису директора та компанії та печатки (для початку хоча б факсимільної). І даний платіж по факту є фількіною грамотою.

3. Якщо сплачуєш більше, ніколи не подзвонять з повідомленням про переплату.

4. Не повідомляють письмово та в телефонному режимі клієнтів, коли змінюються реквізити, а саме розрахунковий рахунок та МФО банку (а потім, ви вже півроку як платите не на ті реквізити).

5. Коли даєш інформацію про зміну мобільного номеру для зв'язку, інформацію не фіксують (смс повідомлення шлють на невідомо який номер, а дзвонять на новий номер, а ми вам там скинули інформацію)

6. Смс повідомлення дуже інформативні з текстом: "Читайте інформацію на сайті" (я ділова людина, час є дуже дорогим, в мене немає часу займатись пошуком інформації на сайті)

7. І наостанок, найцікавіший факт, при зміні тарифів не надсилають інформативний лист - повідомлення на поштову адресу для ознайомлення, оскільки я як споживач маю право право вибору прийняти дані тарифи чи відмовитись від послуги.

ДАНИЙ ФАКТ СУПЕРЕЧИТЬ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ"

Я як споживач вимагаю, надсилати на поштову адресу реальні квитанції на проплату та надіслати інформаційні листи-повідомлення про всі зміни тарифів з моменту заключення договору до останнього моменту з мокрою печаткою та підписом.

В разі ненадання повної достовірної інформації скарга та докази явних порушень будуть відправлені в вищі інстанції для розгляду ситуації.

Номер договору на послуги телебачення надам за номером (066)351-96-58

Коментувати

Коментарі (7)

фото
1

Доброго дня!

1. Мережа Ланет не надсилає квитанції щомісячно своїм абонентам в письмовому вигляді. Квитанції надсилаються на поштову адресу за вимогою абонента, які вже заповнені актуальною сумою та тарифом. Квитанції приймаються в будь-якому відділені банку.

2. Чек з терміналів електронних платежів - є підтвердженням оплати, якщо кошти не надійшли на Ваш рахунок, Ви зможете надати квитанцію в електронному вигляді до технічної підтримки.

3. Повідомлення надходять у вигляді СМС та дзвінку від представника компанії тільки при заборгованості , актуальний стан рахунку можливо дізнатись в особистому кабінеті, або звернутись на лінію технічної підтримки.

4. Реквізити на оплату в м.Киеві змінювались давно, але так я Ви оплачуєте через Portmone/IBox, навіть при іх зміні, Ви дискомфорту при оплаті платежу не відчуєте. Якщо в квитанції реквізити будуть не вірні, то банк не прийме Ваш платіж, тому сплачувати півроку на інший рахунок Ви б не змогли.

5. Зміна номера та його неактуальність була зафіксована 2015-07-28 14:57:07. До цього моменту Вам повідомлення надходили на інший номер, також на нього телефонували, але відповіді не було, тому телефонували Вам на другий вказаний номер (066)3519658. Надалі СМС та дзвінки будуть надходити на номер (066)3519658.

6. Сайт Мережі Ланет являється офіційним джерелом. Будь-які зміни в умовах надання послуг публікуються на сайті https://www.lanet.ua/.

7. Згідно публічного договору:

  1. пункт 3.3.1 Змінити склад, порядок і умови надання Послуг з обов’язковим повідомленням Абонента шляхом опублікування інформації в джерелах, зазначених у п. 3.2.4 даного Договору (сайті Провайдера, у засобах масової інформації, у Представників Провайдера, у Центрі обслуговування абонентів та ін.), не менш ніж за 7 (Сім) днів до впровадження таких змін.

Поштове повідомлення для абонента про зміни в наданнях послуг не передбачено.

Квитанції за Вашим договором 120217097 будуть надіслані, нашими представниками, з Центра обслуговування абонентів.

фото
1

1. Що так важко раз на рік/квартал/місяць сфорвувати рахунки на оплату по клієнтській базі та розіслати клієнтам? Тим більше питання про розсилку квитанцій вже піднімалось неоднократно

2. Печатка та підпис є підтвердженням справжності квитанції/договору, це затверджено нормативною базою законодавста України

3. Повідомлення надходять через неякісну роботу самої компанії (див. скаргу, пункти 1-7)

4. Перевірте інформацію по договору з моменту оформлення, щодо незручностей зі зміною реквізитів, проплати надходили на старий рахунок (і саме тоді Ваші оператори не зафіксували актуальний номер телефону для контакту)

5. Де дублювання розсилки на номер, на який здійснюються дзвінки. Тоді питання до Ваших операторів, звідки взагалі взявся той номер, на який розсилаються смс неясно, оскільки він взагалі не має відношення до власника договору. І проблема з номером вже виникала при зміні реквізитів, оператори не вважають за потрібне вносити корективи.

6. 7. Згідно Договору (пункт 3.3.1) надайте інформацію (публікацію з засобів масової інформації) де опубліковано про зміну тарифів

  1. пункт 3.3.1 Змінити склад, порядок і умови надання Послуг з обов’язковим повідомленням Абонента шляхом опублікування інформації в джерелах, зазначених у п. 3.2.4 даного Договору (сайті Провайдера, у засобах масової інформації, у Представників Провайдера, у Центрі обслуговування абонентів та ін.), не менш ніж за 7 (Сім) днів до впровадження таких змін.

8. Порушення ЗУ "Про захист персональних даних", а саме розголошення договору

9. Квитанцію про заборгованість надіслати на поштову адресу окремою квитанцією

фото
1

Зг. Договору (пункт. 3.3.1) зг. пункту 3.2.4 ...на сайті Провайдера, у засобах масової інформації, у Представників Провайдера, у Центрі обслуговування абонентів та ін. саме передбачає надсилання інформативного повідомлення клієнту поштовою адресою

  1. пункт 3.3.1 Змінити склад, порядок і умови надання Послуг з обов’язковим повідомленням Абонента шляхом опублікування інформації в джерелах, зазначених у п. 3.2.4 даного Договору (сайті Провайдера, у засобах масової інформації, у Представників Провайдера, у Центрі обслуговування абонентів та ін.), не менш ніж за 7 (Сім) днів до впровадження таких змін.

фото
1

Доброго вечора.

Вам буде надіслана квитанція про заборгованість на поштову адресу, за Вашим проханням.

фото
1

ШАХРАЇ!

1)Перше підключення інтернету, яке обіцялось безкоштовним, було підключено не коректно і швидкість з 1000 Мбіт/с видавало 10-20 Мбіт/с.

2)Повторний візит вже був платний. Мої коментарі, щодо того, що майстер налаштував не коректно, нікого не цікавило.

Другий раз майстру прийшлось буквально розжовувати, що та як має бути надаштовано. За це було сплачені додаткові кошти.

3)Коли було виявлено, що майстер невірно налаштував роутер, залививши на попередньому провайдері, мені знову сказали, що виклик майстра платний і це наші проблеми.

При поясненні неодноразовому співробітнику колл центра, не було почуто прохання, тільки "я керуюсь інструкцією".

Категорично не рекомендую цього провайдера і цю шахрайську контору. Це шахраї, які мають на миті наживатись на клієнтах надаючі не якісні послуги.

фото
1

Доброго дня. Вкажіть Ваш номер договору або ж повну адресу, перевіримо інформормацію по Вашому підключенню\заявках.

фото
1

Віднайшли Ваш договір.

1. Підключення у Вас було безкоштовне, за додаткові роботи Ви нічого не оплачували.

2. При повторному візиті майстер налаштував роутер, перевірив інтернет розетку та підключив інтернет розетку. Даний виклик майстра вже був платний, оскільки це додаткові роботи, які не входять до безкоштовного підключення.

3. При формуванні заявки оператор забов'язаний повідомити, що заявка може бути платною (у разі робіт на території квартири), а остаточне рішення вже приймає майстер при виконанні робіт. Якщо попередній майстер виконав роботи некоректно, це також буде зазначено і передано кевірнику майстрів.

Також, з моменту виконання попередньої заявки пройшов місяць, що саме додатково встановили за цей час - ми віддалено ніяк не перевіримо.

Щодо швидкості, в особистому кабінеті, вкладка пристрої - у Вас відображається використання послуги на Ваших пристроях при швидкості 150 Мбіт\с, додатково майстер повторно протестує та продемонструє роботу послуги.

фото