Вирішена

Поганий майстер

Переїхав я на нову квартиру і вирішив підключити ланет, оскільки на старій був ланет і я не мав претензій до нього. Підключали мене перед новим роком. Майстри прийшли швидко і вчасно. Але робота їх під сумнівом. При підключенні вони повинні провести новий кабель в квартирі 20 чи 10 метрів здається безплатно. Але він впевнено сказав що ні ми в цей "вріжимся" і все буде ок. По факту все не ОК. Постійно нестабільне підключення і нестабільний пінг. Погана швидкість підключення, погано обжатий конектор до роутера.

Суть проблеми в тому що "майстри" що підключали, зробили роботу неякісну, а тепер мені потрібно заплатити за майстра і за новий кабель, хоч це мало бути все спочатку адекватно.

Коментувати

Коментарі (8)

фото
1

Вітаю. Уточніть, будь ласка, адресу підключення або номер договору.

фото
1

221230174 підключення було за день до НР

фото
1

За результатами перевірки кабелю та стабільності підключення по Вашому договору, складнощів не виявлено - кабель в порядку, обмін даними виконується успішно, без затримок та перебоїв (0% втрат). Для детальної діагностики, Ви можете звернутись до технічної підтримки за номером (03849) 9-07-01 (цілодобово) або в чат на сайті чи через особистий кабінет.

фото
1

Це результати спід тесту. Такого явно не має бути.

фото
1

В моєму місті Ланет рахується найкращим провайдером, але суть проблеми була в тому, 1. що майстер що приходив підключати мене, не провів новий кабель в квартиру, а припаявся в старий, (він сказав що і так буде нормально) не знати скільки йому років було, хоча коли підключення нове то компанія мала провести новий кабель ( скільки-то метрів там як прописано )

2. сам конектор до модема погано зроблений бо його потрібно постійно поправляти ( пойорзати вліво, вправо, легенько надавити і тільки тоді появитися інтернет), це було ізначально, но тоді якось надавив, він став якось і все було, але на днях я зачіпив модем він посунувся на пару сантиметрів і все лаги, затримки, великий пінг.

3. в мене вдень майже непомітно, що є затримки при загрузці пакетів, но ввечері це просто жахливо, швидкість загрузки буває не більше 1 мб.

Я думаю що проблема в конекторі до модема, він ще тоді як підключав то подьоргував конектором в модемі, щоб знайти з*єднання (хіба так має бути?). Проблема в тому, (я так вважаю) що через те що підключення було в новорічний вечір 31, чи 30 числа, вечером, він хотів додому, і йому було абсолютно все одно як воно в мене буде працювати, місяць воно працювало а тут коли я рухнув модем з місця ні. (він не впав чи ще щось він просто пересунувся на 2-3 см.). А тепер мені щоб його недбальство виправити потрібно замовити когось, можливо і він прийде, тепер заплатити за години роботи і за кабель новий від комутатора з підїзда в квартиру, хоч мали прокласти новий, конектор для роутера, і все тому що він хотів додому.

Перший раз в мене проблеми зі шнуром, який підключено місяць назад

Немає комфорту ні в перегляді фільмів, твіча, ні в онлайн іграх.

фото
1

Всі роботи майстер погоджує з користувачем. В тому числі прокладати новий кабель чи ні. Як виключення, ми погодили безкоштовний виклик майстра по Вашому підключенню. Але, на жаль, не вдається зв'язатись з Вами за вказаним в договорі номером телефону. Зверніться, будь ласка, самостійно на лінію технічної підтримки або в наш онлайн-чат, для формування відповідної заявки.

фото
1

Заявку сформовано. Очікуйте, на прихід майстра.

фото
1

Проблему вирішено. Дякую.

фото