Вимагає відповіді

Відсутній інтернет 2 доби

Доброго дня. 18.08.2020 пропав інтернет як виявилось роутер перестав отримувати ip адресу, звернувся до технічної підтримки, там сказали є проблема з обладнанням, чекав майже добу поки вирішать, прийшов з роботи почав користуватися і тут ситуація знову повторюється. Знову телефоную починають стандартну втикніть-витикніть кабель, через 15 хвилин мені Доброго дня. 18.08.2020 пропав інтернет як виявилось роутер перестав отримувати ip адресу, звернувся до технічної підтримки, там сказали є проблема з обладнанням, чекав майже добу поки вирішать, прийшов з роботи почав користуватися і тут ситуація знову повторюється. Знову телефоную починають стандартну втикніть-витикніть кабель, через 15 хвилин мені кажуть що проблема з нову з обладнанням, перетелефонуйте через годину. Проходить година кажуть обладнання знову доступне все має бути окей, але налаштувань на роутері як не було так і немає, кажуть чекайте ранку, дочекався 11 години, проблема нікуди не зникла, і знову втикніть-витикніть, результату 0, можем викликати майстра на завтра, обслуговування просто "супер" невже немає інженерів які можуть провести ескаляцію питання, і перевірити роутер/сервер який відповідає за DHCP???? що проблема з нову з обладнанням, перетелефонуйте через годину. Проходить година кажуть обладнання знову доступне все має бути окей, але налаштувань на роутері як не було так і немає, кажуть чекайте ранку, дочекався 11 години, проблема нікуди не зникла, і знову втикніть-витикніть, результату 0, можем викликати майстра на завтра, обслуговування просто "супер" невже немає інженерів які можуть провести ескаляцію питання, і перевірити роутер/сервер який відповідає за DHCP????

Коментувати

Коментарі (1)

фото
1

Добрий день.

Ваше звернення було розглянуте, зараз налаштування на Ваш роутер відправлені, доступ до інтернету повинен бути. Перепрошуємо за тимчасові труднощі, в майбутньому їх не повинно виникати.