Вирішена
Проблема доступу до мережі через роутери Keenetic
Сьогодні досить раптово зник доступ до інтернету. Саппорт мережі Ланет повідомив що є проблема з саме цими роутерами і запропонував підключитись напряму, що є в моїй ситуації фізично неможливо (дріт знаходиться в коморі, макбук не має Ethernet адаптера)
Причини цього збою не повідомили, як і терміни виправлення проблеми.
Я вважаю цю ситуацію критичної для мене як для користувача, оскільки працюю віддалено і робота повністʼю повʼязана з доступом до інтернету.
Провайдер не запропонував альтернативи та не повідомив терміни виправлення проблеми.
Доброго дня. Наразі спостерігається глобальна складність з роутерами Keenetic в усіх провайдерів. Потрібно очікувати її вирішення. Альтернативних способів підключення, окрім використання іншого пристрою, ми запропонувати не можемо.
Дякую за швидку відповідь. По можливості, надайте більш детальну технічну інформацію відносно причин цього збою, щоб розуміти чи очікувати подібне в майбутньому.
Отримали відповідь від технічної підтримки виробника роутера.:
"Скоріш за все, перевірочний хост попав під фільтрацію. Будь ласка, в налаштуваннях підключення вимкніть Перевірку доступності Інтернет або не використовуйте Автоматично, а налаштуйте таку перевірку вручну."
Деталі по налаштуванням можете уточнити, так само, в підтримці виробника.
Коментувати
Коментарі на даній сторінці заблоковані!