Вирішена

Проблема доступу до мережі через роутери Keenetic

Сьогодні досить раптово зник доступ до інтернету. Саппорт мережі Ланет повідомив що є проблема з саме цими роутерами і запропонував підключитись напряму, що є в моїй ситуації фізично неможливо (дріт знаходиться в коморі, макбук не має Ethernet адаптера)

Причини цього збою не повідомили, як і терміни виправлення проблеми.

Я вважаю цю ситуацію критичної для мене як для користувача, оскільки працюю віддалено і робота повністʼю повʼязана з доступом до інтернету.

Провайдер не запропонував альтернативи та не повідомив терміни виправлення проблеми.

Коментувати

Коментарі (4)

фото
2

Доброго дня. Наразі спостерігається глобальна складність з роутерами Keenetic в усіх провайдерів. Потрібно очікувати її вирішення. Альтернативних способів підключення, окрім використання іншого пристрою, ми запропонувати не можемо.

фото
1

Дякую за швидку відповідь. По можливості, надайте більш детальну технічну інформацію відносно причин цього збою, щоб розуміти чи очікувати подібне в майбутньому.

фото
1

На жаль, точних причин збою встановити поки не вдалось. Можете спробувати звернутись до технічної підтримки виробника роутера, у них може бути більше інформації щодо складності.

фото
фото
1

Отримали відповідь від технічної підтримки виробника роутера.:

"Скоріш за все, перевірочний хост попав під фільтрацію. Будь ласка, в налаштуваннях підключення вимкніть Перевірку доступності Інтернет або не використовуйте Автоматично, а налаштуйте таку перевірку вручну."

Деталі по налаштуванням можете уточнити, так само, в підтримці виробника.