При закритому періоді доступ до особистого кабінету має бути, якщо Ваш пристрій автоматично отримує наші адреси DNS-серверів, або ж вони прописані вручну. Якщо у Вас є складнощі з входом - зателефонуйте на загальну лінію технічної підтримки або залиште заявку на зворотний дзвінок на нашому сайті https://www.lanet.ua/.
Доброго дня.
При закритому періоді доступ до особистого кабінету має бути, якщо Ваш пристрій автоматично отримує наші адреси DNS-серверів, або ж вони прописані вручну. Якщо у Вас є складнощі з входом - зателефонуйте на загальну лінію технічної підтримки або залиште заявку на зворотний дзвінок на нашому сайті https://www.lanet.ua/.
Коментувати
Коментарі на даній сторінці заблоковані!