Жахлива якість надання послуг №221219149
Доброї ночі, до нового року я вирішив перейти до провайдера Ланет, так як мені необхідний був провайдер який надає гігабіт, і більш-менш працює в наш час.
Прийшов майстер, запитав що у мене за роутер, я відповів, що старий 100 Мбітний. Майстер провів підключення, я і говорю, що буду перевіряти швидкість через ноутбук так як там гігабітна мережева карта, але він мені відповів, що у мене буде поки 100Мбіт, так як там скаднощі в проведенні кабелю, і після нового року необхідно буде залишити заявку для того щоб мені надали гігабіт. Я купив новий маршутизатор, і спробував залишити заявку на сайті, мені відповіли "- Через велике навантаження по обслуговуванню мережі заявки на заміну кабелю та переключення тимчасово не приймаємо. Дати відновлення приймання таких заявок поки що немає.", після продовження розмови, вибачились і сказали, що на наступний день зі мною зв'яжуться.І так на ранок 3 січня мені зателефонували, вибачилися, та сказали, що все зроблять, я запитав скільки Вам потрібно для цього часу місяць чи можливо два, на що мені відповіли, що буде виконано швидше.
Ще можна додати те, що більш за все мене під'єднали "скруткою" до старого 4-х жильного кабелю, ну і зрозуміло що "перемикати на гігабіт" мене також будуть "скруткою", але уже 8-ми жильного кабелю і в данному методі є ризик зменшення швидкості інтернет з'єднання, та зменшення якості надання послуг в подальшому, якщо вони будуть надаватися.
Мені здається, що компанія не має відноситися так до своїх нових та й старих клієнтів, Залишається негативний осад після такого відношення.
Доброї ночі. Наразі дійсно монтажний відділ навантажений, тому заявки не приймаються на переключення. Перепрошуємо, за ці незручності. Вкажіть дату, коли буде зручно прийняти майстра, спробуємо погодити заявку через керівника. За Вашою адресою доступ до нашого обладнання надається по будням до 17 години. З приводу швидкості - потрібно буде перевірити по результату виконання заявки. Також в деяких будинках технічно неможливо прокласти суцільний кабель від обладнання провайдера до квартири абонента, але на швидкість це не впливає.
Я працюю з дому, тому більш за все я буду вдома, але звичайно необіхідно попередити. Взагалі я готовий чекати деякий час, там місяць, можливо трішки більше, але дайте якість строки, але чесні строки. Дякую.
Одне діло перепідключення, а в мене якесь недопідлючення...
Передамо запит керівнику зранку. По результату відпишемо.
Дякую, гарної зміни! Чекаю зворотнього зв'язку.
Ситуація вирішена, Вас інформували телефонним дзвінком.
Вирішення ситуації заплановано на 19.01.23
Заявка виконана. За швидкістю поки спостерігаю на даний момент 600-750Мбіт.
Коментувати
Коментарі на даній сторінці заблоковані!