Відома

Жахлива якість надання послуг №221219149

Доброї ночі, до нового року я вирішив перейти до провайдера Ланет, так як мені необхідний був провайдер який надає гігабіт, і більш-менш працює в наш час.

Прийшов майстер, запитав що у мене за роутер, я відповів, що старий 100 Мбітний. Майстер провів підключення, я і говорю, що буду перевіряти швидкість через ноутбук так як там гігабітна мережева карта, але він мені відповів, що у мене буде поки 100Мбіт, так як там скаднощі в проведенні кабелю, і після нового року необхідно буде залишити заявку для того щоб мені надали гігабіт. Я купив новий маршутизатор, і спробував залишити заявку на сайті, мені відповіли "- Через велике навантаження по обслуговуванню мережі заявки на заміну кабелю та переключення тимчасово не приймаємо. Дати відновлення приймання таких заявок поки що немає.", після продовження розмови, вибачились і сказали, що на наступний день зі мною зв'яжуться.І так на ранок 3 січня мені зателефонували, вибачилися, та сказали, що все зроблять, я запитав скільки Вам потрібно для цього часу місяць чи можливо два, на що мені відповіли, що буде виконано швидше.

Ще можна додати те, що більш за все мене під'єднали "скруткою" до старого 4-х жильного кабелю, ну і зрозуміло що "перемикати на гігабіт" мене також будуть "скруткою", але уже 8-ми жильного кабелю і в данному методі є ризик зменшення швидкості інтернет з'єднання, та зменшення якості надання послуг в подальшому, якщо вони будуть надаватися.

Мені здається, що компанія не має відноситися так до своїх нових та й старих клієнтів, Залишається негативний осад після такого відношення.