З відповіддю

Абон.плата

Чому в особистому кабінеті пише що активовано до 9 березня,7625ccfc938e1abade688716164bb033 якщо вчора був платіж уже на наступний період, а саме до 9 квітня?

Коментувати

Коментарі (13)

фото
1

Доброго дня.

Період надання послуг активується на 30 днів, якщо Ви здійснили оплату для активації наступного періоду й кошти надійшли, тоді після завершення поточного періоду буде автоматично активовано наступний період на 30 днів.

Дякуємо за звернення до Мережі Ланет.

фото
1

Тут ситуація наступна:

7 лютого я оплатив 197 гр. це з 7 лютого по 7 березня.

Потім була оплата 25 лютого 197 гр. тоді виходить вони перейдуть на наступний тарифний період, а саме з 7 березня по 7 квітня?

Але сьогодні прийшло смс, що ви зняли ще 124 гр.(я так розумію це за попередній тарифний план Дос+База, який ви самі в примусовому порядку відключили i перевели людей на IRON? Тарифний план відключили, а гроші продовжуєте знімати? Тоді куди підуть дані кошти?

фото
1

Уточніть, будь ласка, номер Вашого договору.

фото
1

№ договору: 5000000475

фото
1

Сьогодні ніяких sms-повідомлень відносно договору №5000000475 від Мережі Ланет не відправлялось. Sms-повідомлення з інформацією про підвищення цін було відправлено 22.01.2019.

Відносно стану рахунку. Зараз період надання послуг активовано з 07.02.2019 до 09.03.2019. На Вашому особовому рахунку 197 грн, цих коштів достатньо для активації наступного періоду надання послуг з 09.03.2019 до 08.04.2019. Тобто послуга Інтернет і кабельного телебачення сплачена до 8 квітня.

фото
1

Повідомлення прийшло з Приват Банку, що знято 124 гр. для Ланету, за послугу надання інтернет звязку.

фото
1

В 18:09 надійшов платіж в розмірі 124 грн. Скоріш за все у Вас налаштована автоматична оплата з рахунку Приват банку на рахунок Мережі Ланет. Вам необхідно звернутись на лінію підтримки банку й відмінити дану послугу або відредагувати.

фото
1

Так і було...

Якщо сплачено до 8 квітня тоді нехай ті 124 гр. ідуть далі (в оплату за травень) а суму якої буде не вистачати (75 гр.) я доплачу?

А автоматична послуга нехай залишається, тільки потрібно поміняти шаблон з 124 гр. на 197 гр. Так можливо зробити?

фото
1

Так, після 8 квітня можете доплатити 73 грн, тоді коштів буде достатньо для ще одного період надання послуг.

Шаблон дійсно можете відредагувати на необхідну суму і якщо Ви сплатите 73 грн, тоді наступні два автоматичні платежі можна відмінити, а як це зробити можете уточнити у представників банку.

фото
1

Так і зробимо.

Дуже вам дякую за допомогу.

фото
1

Завжди раді допомогти.

Дякуємо за звернення до Мережі Ланет.

фото
1

26.03.2019 оплатили рахунок,. Інтернет не відновили?В чому справа?

фото
1

Доброго дня!

Ви звернулись в технічну підтримку компанії Мережа Ланет. У квитанції отримувачем вказана компанія Укртелеком. Уточніть, будь ласка, від якої компанії Ви отримуєте послуги?

фото