-
Розклад роботи ЦОА
Пн.—Пт. Сб.—Нд. Сб.9:00 - 19:00 10:00 - 16:00
-
-
-
Черга дзвінків
Очікування: В черзі:0 сек. 0 дзвінків
Схожі теми
З відповіддю
Абон.плата
Чому в особистому кабінеті пише що активовано до 9 березня, якщо вчора був платіж уже на наступний період, а саме до 9 квітня?
Доброго дня.
Період надання послуг активується на 30 днів, якщо Ви здійснили оплату для активації наступного періоду й кошти надійшли, тоді після завершення поточного періоду буде автоматично активовано наступний період на 30 днів.
Дякуємо за звернення до Мережі Ланет.
Тут ситуація наступна:
7 лютого я оплатив 197 гр. це з 7 лютого по 7 березня.
Потім була оплата 25 лютого 197 гр. тоді виходить вони перейдуть на наступний тарифний період, а саме з 7 березня по 7 квітня?
Але сьогодні прийшло смс, що ви зняли ще 124 гр.(я так розумію це за попередній тарифний план Дос+База, який ви самі в примусовому порядку відключили i перевели людей на IRON? Тарифний план відключили, а гроші продовжуєте знімати? Тоді куди підуть дані кошти?
Уточніть, будь ласка, номер Вашого договору.
№ договору: 5000000475
Сьогодні ніяких sms-повідомлень відносно договору №5000000475 від Мережі Ланет не відправлялось. Sms-повідомлення з інформацією про підвищення цін було відправлено 22.01.2019.
Відносно стану рахунку. Зараз період надання послуг активовано з 07.02.2019 до 09.03.2019. На Вашому особовому рахунку 197 грн, цих коштів достатньо для активації наступного періоду надання послуг з 09.03.2019 до 08.04.2019. Тобто послуга Інтернет і кабельного телебачення сплачена до 8 квітня.
Повідомлення прийшло з Приват Банку, що знято 124 гр. для Ланету, за послугу надання інтернет звязку.
В 18:09 надійшов платіж в розмірі 124 грн. Скоріш за все у Вас налаштована автоматична оплата з рахунку Приват банку на рахунок Мережі Ланет. Вам необхідно звернутись на лінію підтримки банку й відмінити дану послугу або відредагувати.
Так і було...
Якщо сплачено до 8 квітня тоді нехай ті 124 гр. ідуть далі (в оплату за травень) а суму якої буде не вистачати (75 гр.) я доплачу?
А автоматична послуга нехай залишається, тільки потрібно поміняти шаблон з 124 гр. на 197 гр. Так можливо зробити?
Так, після 8 квітня можете доплатити 73 грн, тоді коштів буде достатньо для ще одного період надання послуг.
Шаблон дійсно можете відредагувати на необхідну суму і якщо Ви сплатите 73 грн, тоді наступні два автоматичні платежі можна відмінити, а як це зробити можете уточнити у представників банку.
Так і зробимо.
Дуже вам дякую за допомогу.
Завжди раді допомогти.
Дякуємо за звернення до Мережі Ланет.
26.03.2019 оплатили рахунок,. Інтернет не відновили?В чому справа?
Коментувати
Коментарі на даній сторінці заблоковані!