З відповіддю

Абон.плата

Чому в особистому кабінеті пише що активовано до 9 березня,7625ccfc938e1abade688716164bb033 якщо вчора був платіж уже на наступний період, а саме до 9 квітня?

Коментувати

Коментарі (13)

фото
1

Доброго дня.

Період надання послуг активується на 30 днів, якщо Ви здійснили оплату для активації наступного періоду й кошти надійшли, тоді після завершення поточного періоду буде автоматично активовано наступний період на 30 днів.

Дякуємо за звернення до Мережі Ланет.

фото
1

Тут ситуація наступна:

7 лютого я оплатив 197 гр. це з 7 лютого по 7 березня.

Потім була оплата 25 лютого 197 гр. тоді виходить вони перейдуть на наступний тарифний період, а саме з 7 березня по 7 квітня?

Але сьогодні прийшло смс, що ви зняли ще 124 гр.(я так розумію це за попередній тарифний план Дос+База, який ви самі в примусовому порядку відключили i перевели людей на IRON? Тарифний план відключили, а гроші продовжуєте знімати? Тоді куди підуть дані кошти?

фото
1

Уточніть, будь ласка, номер Вашого договору.

фото
1

№ договору: 5000000475

фото
1

Сьогодні ніяких sms-повідомлень відносно договору №5000000475 від Мережі Ланет не відправлялось. Sms-повідомлення з інформацією про підвищення цін було відправлено 22.01.2019.

Відносно стану рахунку. Зараз період надання послуг активовано з 07.02.2019 до 09.03.2019. На Вашому особовому рахунку 197 грн, цих коштів достатньо для активації наступного періоду надання послуг з 09.03.2019 до 08.04.2019. Тобто послуга Інтернет і кабельного телебачення сплачена до 8 квітня.

фото
1

Повідомлення прийшло з Приват Банку, що знято 124 гр. для Ланету, за послугу надання інтернет звязку.

фото
1

В 18:09 надійшов платіж в розмірі 124 грн. Скоріш за все у Вас налаштована автоматична оплата з рахунку Приват банку на рахунок Мережі Ланет. Вам необхідно звернутись на лінію підтримки банку й відмінити дану послугу або відредагувати.

фото
1

Так і було...

Якщо сплачено до 8 квітня тоді нехай ті 124 гр. ідуть далі (в оплату за травень) а суму якої буде не вистачати (75 гр.) я доплачу?

А автоматична послуга нехай залишається, тільки потрібно поміняти шаблон з 124 гр. на 197 гр. Так можливо зробити?

фото
1

Так, після 8 квітня можете доплатити 73 грн, тоді коштів буде достатньо для ще одного період надання послуг.

Шаблон дійсно можете відредагувати на необхідну суму і якщо Ви сплатите 73 грн, тоді наступні два автоматичні платежі можна відмінити, а як це зробити можете уточнити у представників банку.

фото
1

Так і зробимо.

Дуже вам дякую за допомогу.

фото
1

Завжди раді допомогти.

Дякуємо за звернення до Мережі Ланет.

фото
1

26.03.2019 оплатили рахунок,. Інтернет не відновили?В чому справа?

фото
1

Доброго дня!

Ви звернулись в технічну підтримку компанії Мережа Ланет. У квитанції отримувачем вказана компанія Укртелеком. Уточніть, будь ласка, від якої компанії Ви отримуєте послуги?

фото
Ви не можете голосувати. Будь ласка авторизируйтеся
Ви не можете голосувати. Будь ласка авторизируйтеся
Ви не можете голосувати. Будь ласка авторизируйтеся