З відповіддю

Швидкість доступу.

Доброго дня. Не зовсім ясно яка буде швидкість: Якщо в тарифі швидкість складає 50 mgb.сек. "Турбо Україна" 100мгб.сек., а "Турбо Світ" 200 гб. Чи буде це означати що: Швидкість "Турбо Україна" буде завжди 100 mgb., якщо не використав "Турбо Світ" 200 гб. то і тут швикість буде 100 mgb.? А вже потім починає діяти швидкісь 50 mgb?

Коментувати

Коментарі (7)

фото
1

Доброго дня.

Уточніть, будь ласка, номер Вашого договору або адресу підключення. Ми перевіримо інформацію по Вашому тарифу та надамо повну консультацію.

фото
1

Яка швидкість у мене (тарифний план "Titan+") я знаю, просто цікаво якщо я не використовую 200 гб. в місяць то чи не доречно перейти на тарифний план "Iron+"з швидкістю 50 мгб. Турбо Україна 100 мгб. Турбо Світ 200 гб.

P.S. Але якщо вам так потрібно № договору: 5000000475

фото
1

Ви використали трафік більше ніж 200 гб в листопаді, січні, лютому, березні, квітні і травні. Використання Вашого трафіку, Ви можете подивитись в особистому кабінеті, в розділі "Послуги".

фото
1

Ви праві, але справа в тому що даною мережею користувались ще два девайси, які вже з'їхали, але краще зачекати 2 міс. щоб подивитись скільки я сам буду використовувати.

Скажіть, а чому у мене (коли я роблю тест швидкості в кабінеті "Ланет" ) швидкість інтернету на вхід 45-55 мгб. інколи (це дуже рідко буває) 60 мгб. коли заявлено 100 мгб.?

фото
1

Перевірили підключення. Загальних неполадок в роботі мережі не зафіксовано. Наше обладнання працює в штатному режимі. Помилок чи пошкоджень кабелю по Вашому підключенню не фіксуємо. Бажано провести тестування швидкості при прямому підключенні, оскільки роутер також може впливати на швидкість доступу.

фото
фото
1

Мабуть компанія ланки не зацікавлена в абонентах! У мене теж швидкість упала врази,на завантаження в районі 150 мбіт/с,а на відвантаження десь 226-235,як і було раніше. Учора заходив в офіс,залишив заявку. Мені замовили дзвінок на 12.30,ніхто так і не подзвонив! Платити гроші треба вчасно,бо відключать інтернет,а швидкості відповідно до пакету немає. У мене Platina+.

фото
1

Доброго дня, ми завжди зацікавлені в найшвидшому вирішенні будь-яких ситуацій. Для проведення діагностики Вашого підключення зверніться в службу технічної підтримки за номером 044-500-03-03 або в онлайн чат на сайті, також є можливість замовити зворотний дзвінок прямо на сайті.

фото