Вимагає відповіді

Проблема

Доброго дня... Після поповнення рахунку не працює тв... На майже усіх каналах висвічується дана картинка.. Попередній місяць працювало

Коментувати

Коментарі (6)

фото
1

Доброго вечора. Для детальної перевірки Вашого підключення, радимо Вам звернутись в технічну підтримку, або в онлайн чат. Підтримка працює цілодобово.

фото
1

Я дзвонив на тех підтримку, сказали в чат написати.. Що тут допоможуть? І де відповідь???? Я ж описав проблему

фото
1

Ситуація яка вказана на Вашому скріншоті, зазвичай трапляється якщо використовується VPN, з вімкненим VPN сервіс може працювати не коректно.

фото
1

Я користуюсь IPTv. Там ж немає номеру договору. Можливо електронна адреса?

фото
1

Ви звертаєтесь не до того чату, Вам необхідно звернутись в чат підтримки сервісу Lanet.TV за посиланням: https://chat.lanet.tv/channel/lanet

фото