Вимагає відповіді

Перевищення ліміту екранів

Плейлист качав декілька разів. спробував і з телефона і з ноутбука, ЖОДЕН екран по даному плей листу не підключений , мені ж вибиває щоразу перевищення ліміту екранів..... повторюсь що жоден екран не підключений до IPTV

Коментувати

Коментарі (5)

фото
1

Добрий день.

Для перевірки інформації напишить нам в chat.lanet.tv Завантажений плейлист перевірте на компьютері за допомогою VLC плеера.

фото
1

Серйозно ?????

ви б ще відкрили 15 сайтів по різних питанях...

Тут допомогти аж ніяк ?:

фото
1

Для перевірки інформації, надайте зареєстрований номер телефону або поштову скриньку. cht.lanet.tv це спеціалізований чат по Ланет.TV

фото
1

chat.lanet.tv

Крім відео нічого там не знайшла....

фото
1

Для перевірки інформації, уточніть номер телефону або поштову скриньку. В chat.lanet.tv представлені відео матеріалі, а також чат с тех. підтримко. Спробуйте тоді відкрити так https://chat.lanet.tv/channel/lanet, якщо у Вас не виходить відкрити самостійно.

фото