З відповіддю
Перевищено ліміт екранів
Використовую IPTV на трьох телевізорах вдома. З періодичністю в два-три тижні перестають працювати канали і вискакує заставка «Перевищено ліміт екранів».
Працювати починає лише якщо перезашити плейлист з каналами.
При цьому самооновлювані списки Lanet не працюють взагалі.
В чому причина заставки і коли з‘являться самооновлювані списки???
Доброго вечора. Інформація передана розробникам, відповідь надамо додатково.
З‘явився ще один варіант заставки «Змінилась IP-адреса пристрою».
Коли IPTV плейлисти стануть дійсно самооновлюваними і без отаких проблем?
Помилка «Змінилась IP-адреса пристрою» з'являється у випадку, коли ір-адреса, з якої наразі отримуєте доступ до мережі інтернет, відрізняється від тієї, з якої було завантажено плейлист.
У випадку «Перевищено ліміт екранів» рекомендуємо закріпити авторизацію на Ваші плейлисти в розділі "Пристрої".
Це не пов'язано з самопоновлюванням плейлистів. Ці помилки пов'язані з авторизацією.
Яким чином закріпити авторизацію пристроїв в розділі «Пристрої»?
Щодо IP-адреси, то раніше такої помилки не було взагалі. Зараз же майже щодня. Все працює від Wi-Fi роутера. Яким чином уникнути цієї помилки в майбутньому?
Закріпити авторизацію можна у розділі "Пристрої". З приводу помилки зв’язаної з IP адресою, вона виникає, якщо дійсно змінюється Ваша IP адреса, необхідно уточнити, чи надає Вам провайдер статичну, так названу "білу" IP адресу.
Додайте на сайт нормальні інструкції щодо роботи вашого IPTV. Нормально працює лише через андроїд додаток і то тільки за рахунок того, що там є кнопка «Перезавантажити», яка усуває помилки.
А що робити людям з іншими ПО? Потрібно щоразу перезашивати плей-листи.
Наведіть лад в цій сфері, раз ви вже надаєте такі послуги.
Коментувати
Коментарі на даній сторінці заблоковані!