З відповіддю

Перевищено ліміт екранів

Використовую IPTV на трьох телевізорах вдома. З періодичністю в два-три тижні перестають працювати канали і вискакує заставка «Перевищено ліміт екранів».

Працювати починає лише якщо перезашити плейлист з каналами.

При цьому самооновлювані списки Lanet не працюють взагалі.

В чому причина заставки і коли з‘являться самооновлювані списки???

Коментувати

Коментарі (12)

фото
1

Доброго вечора. Інформація передана розробникам, відповідь надамо додатково.

фото
1

З‘явився ще один варіант заставки «Змінилась IP-адреса пристрою».

Коли IPTV плейлисти стануть дійсно самооновлюваними і без отаких проблем?

фото
1

Помилка «Змінилась IP-адреса пристрою» з'являється у випадку, коли ір-адреса, з якої наразі отримуєте доступ до мережі інтернет, відрізняється від тієї, з якої було завантажено плейлист.

У випадку «Перевищено ліміт екранів» рекомендуємо закріпити авторизацію на Ваші плейлисти в розділі "Пристрої".

Це не пов'язано з самопоновлюванням плейлистів. Ці помилки пов'язані з авторизацією.

фото
1

Яким чином закріпити авторизацію пристроїв в розділі «Пристрої»?

Щодо IP-адреси, то раніше такої помилки не було взагалі. Зараз же майже щодня. Все працює від Wi-Fi роутера. Яким чином уникнути цієї помилки в майбутньому?

фото
1

Закріпити авторизацію можна у розділі "Пристрої". З приводу помилки зв’язаної з IP адресою, вона виникає, якщо дійсно змінюється Ваша IP адреса, необхідно уточнити, чи надає Вам провайдер статичну, так названу "білу" IP адресу.

фото
1

Підкажіть, як саме закріпити авторизацію в розділі «Пристрої», бо з інтерфейсу сайту це не зрозуміло

фото
1

Добрий ранок.

Достатньо натиснути на перемикач, що знаходиться лівіше від напису "Закріпити авторизацію"

фото
1

Можливо я щось невірно роблю, але не можу знайти такого перемикача в розділі «Пристрої». Скрін додаю

фото
1

Це необхідно зробити в самому сервісі Ланет.TV.

фото
1

Коли я переходжу в сервіс «Ланет.ТВ», там вкладки «Пристрої» немає взагалі.

Ви можете кинути адекватну інструкцію зі скрінами з нормальним поясненням?

фото
фото
1

Додайте на сайт нормальні інструкції щодо роботи вашого IPTV. Нормально працює лише через андроїд додаток і то тільки за рахунок того, що там є кнопка «Перезавантажити», яка усуває помилки.

А що робити людям з іншими ПО? Потрібно щоразу перезашивати плей-листи.

Наведіть лад в цій сфері, раз ви вже надаєте такі послуги.

фото
1

Доброго вечора.

Дякуємо за відгук. Наш сервіс знаходиться у стадії постійної розробки. В даний час ми й орієнтуємось в першу чергу на роботу саме додатку для Android пристроїв. Короткі ролики з інструкціями є у плейлисті https://www.youtube.com/playlist?list=PLWKdyZkYJDYwc4e4u41rtW9dkB5CZpXUm.

фото