Відома
Помилка при оплаті
Доброго дня. Я завжди оплачував рахунок за Інтернет через термінал, в останні рази спробував повторювати цю процедуру декілька разів, однак, завжди писало, що "Оплата не може бути здійснена за даним номером", хоча мій акаунт lanet цілий, а платіжний код вводив вірно. Просив також іншу людина оплатити через Інтернет, але у неї була аналогічна помилка. Період надання послуг закінчився, кредитний період теж, а оплачувати он-лайн я поки що змоги не маю. Чи можна якось вирішити цю проблему?
Добрий вечір.
З нашої сторони обмежень немає. Уточніть, будь ласка, Ваш номер договору. Ви також маєте змогу проводити оплату з особистого кабінету, в розділі Рахунок. Обирайте платіжну систему Портмоне.
Проблема в оплаті послуги! На рахунку більш як 450 грн. і не можна активувати жодну послугу! Просить система активації промо-коду! Де його взяти?
Коментувати
Коментарі на даній сторінці заблоковані!