Вимагає відповіді

Перепідключення на gpon

Вітаю.

Є питання стосовно переходу на оптоволокно. Зараз, нажаль, заявки на перепідкдючення не приймаються. Не важко здогадатися, що це через вартість підключення 2000грн для нових абонентів.

Я давно користуюсь послугами ланет і не хотів би змінювати провайдера, але в цьому не зацікавлений сам провайдер.

Наприклад коли в 22 році відключали світло, у мене була можливість перейти на nashnet, який встановив акумулятор на своє обладнання, замість цього я обрав ланет і надав свій акумулятор для вашого обладнання. Були з цим проблеми, але зараз не про це.

У мене оплачений рік, що також доводить мої наміри на подальше користування вашими послугами.

13.07 розрядився. акумулятор на вашому обладнанні, а саме в цей час він дуже був потрібен мені.

Тому я хотів би перейти на оптоволокно, щоб в майбутньому не було таких проблем.

Тех підтримка відповідає, що на даний час не приймаються заявки з перепідключення, але в той самий час приймаються заявки на підключення нових абонентів.

Як мені бути?

Замовити нове підключення у ланет за 2000грн?

Чи замовити підключення оптоволокна у іншого оператора, наприклад Vodafone за 0грн?

Чому в гонитві за новими клієнтами ви нехтуєте існуючими?

Коментувати

Коментарі (8)

фото
1

Доброго дня. Плата за підключення була встановлена для того, щоб контролювати попит на заявки, ми не намагаємся заробити на клієнтах додатково. Майстри зараз зайняті на роботах по підтримці мережі, тому заявки на зміну технології підключення не виконуються.

фото
1

Але ж ви не відповіли на моє запитання:

Чому в гонитві за новими клієнтами ви нехтуєте існуючими?

Я можу зробити заявку на підключення, але не можу зробити заявку на перепідключення.

фото
1

Ми намагаємся надати більшій кількості людей можливість користуватись послугами під час відключення електропостачання.

У нас зарезервоване обладнання і по технології Ethernet, і по Pon. Те що Ви бажаєте змінити технологію підключення, оформивши при цьому новий договір - це Ви намагаєтесь обійти поточні обмеження.

фото
1

Я не намагаюсь обійти обмеження,я не створював заявку на підключення, я створив цю тему щоб дізнатись чому складається така ситуація.

Нажаль, ваш акумулятор розрядився, з пон працює інтернет довше, тому я і хотів би перейти.

Також можна подивитись відгуки на гугл картах, де останнім часом дуже багато негативних відгуків від існуючих клієнтів. Більше схоже на бажання заробити по 2000грн, ніж надати інтернет діючим абонентам під час відключення електропостачання

фото
1

До частих відключень 9-10 липня, акамулятори встигали заряджатись. Зараз же на багатьох адресах відключення з 00 до 6 ранку, відповідно наше обладнання в цей час працює, акамулятори розряджаються, далі вмикаються електропостачання на 3 години (акамулятор встигає зарядитись на 1/3 орієнтовно, відповідно працюватиме менший термін).

Буває що необхідно не лише замінити акамулятор, а й повністю замінити обладнання по адресі. Майстер по підключенню самостійно цього не зробить, або ж це займе в декілька раз більше часу, ніж у відповідних чергових бригад. Тому кожен майстер виконує свою роботу.

Заявки на додаткову модернізацію обладнання в бригад майстрів є, але їх виконання займає більше часу, через непланові роботи по іншим адресам які забезпечують роботу більшої кількості абонентів.

Майстри, які займаються переключення - вони ж займаються і підключенням абонентів. Відповідно якщо ми зробимо заявку на зміну технології підключення, цим самим ми не зможемо надати можливість користуватись послугами абоненту в якого зараз взагалі немає резерву.

фото
фото
1

Ще раз прошу звернути увагу на відгуки на Google maps.

У деяких абонентів працює інтернет по 10 хвилин,

А ви замість того , щоб вирішувати цю проблему підключаєте нових абонентів за 1400(якщо це не пон)

Навіщо? Щоб забезпечити інтернетом, якого не буде? Чи щоб заробити 1400грн?

фото
1

Це якраз ситуація, яка описана вище. Необхідна заміна обладнання, цим займаються майстри, які ніяким чином не задіяні в підключенні абонентів. Бригади майстрів, які замінюють обладнання, в порядку черги їздять на адреси і перевіряють, а через непланові роботи може змінюватись пріорітет на більш важливі вузли (щоб відновити послугу тисячі абонентам).

фото
фото
1

Все що написано вище я добре розумію, крім контролю попиту вартістю в 2000грн. Це як? Відсіяти бідняків? У моїх сусідів наприклад пенсія 3500, а мобільна мережа вимикається через 5-6 годин, єдиний спосіб зв'язку для них це інтернет. Чи дозволять вони собі підключення за 2000грн?

Також хотів би внести ясність в "мої спроби обійти обмеження", коли я телефонував оператору з приводу перепідключення і мені відмовили, я спитав чи можна мене підключити як нового абонента, і після довгої консультації з кимось, мені відповіли так, тому наврядчи можна сказати що це помилка оператора. А яка різниця між перепідключення і підключенням? Так, 2000грн.

Зателефонувавши 4 провайдерам(крім ланет), лише у павутини вартість підключення 1400грн, у решти безкоштовно, а у деяких і з акціями. Цікаво, як вони контролюють попит? Як і у ланет зайнято все більш ніж на місяць вперед.

Жодне питання в цьому коментарі не вимагає відповіді, думаю і так все ясно. Все це висновки з мого боку;)

Дякую