З відповіддю

Не можу увійти в пошту @lanet.kiev.ua - невірний пароль

Доброго дня,

З вчорашнього дня мій поштовий клієнт не може увійти в поштовий аккаунт @lanet.kiev.ua через невірний пароль, хоча я його не змінював. Через веб-пошту те саме. Будь-ласка, підкажіть в чому справа?

Коментувати

Коментарі (12)

фото
1

Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, Ваш номер договору. Перевіримо.

фото
1

Перевірили. З Вашої поштової адреси відбувалась підозріла активність пов'язана зі спам атаками. Ми можемо відновити Ваш E-Mail, але тільки з новим паролем. Пароль можемо згенерувати рандомно, або встановити той, який вкажете. Пароль не повинен бути такий як був раніше.

фото
1

Згенеруйте рендомний та пришліть мені, будь-ласка.

фото
1

Не можу увійти з цим паролем

фото
1

Спробуйте зараз.

фото
1

Раніше пароль був інший?

фото
1

Все працює, дякую!

Питання можна закривати.

фото
фото
1

Доброго ранку. Неможу зайти в кабінет Ланет, ввожу пароль та логін, які мені дали, та пише що невірно

фото
1

Доброго дня. Уточніть Ваш номер договору. Перевіримо інформацію.

фото