З відповіддю
Не можу увійти в пошту @lanet.kiev.ua - невірний пароль
Доброго дня,
З вчорашнього дня мій поштовий клієнт не може увійти в поштовий аккаунт @lanet.kiev.ua через невірний пароль, хоча я його не змінював. Через веб-пошту те саме. Будь-ласка, підкажіть в чому справа?
Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, Ваш номер договору. Перевіримо.
07091006
Перевірили. З Вашої поштової адреси відбувалась підозріла активність пов'язана зі спам атаками. Ми можемо відновити Ваш E-Mail, але тільки з новим паролем. Пароль можемо згенерувати рандомно, або встановити той, який вкажете. Пароль не повинен бути такий як був раніше.
Згенеруйте рендомний та пришліть мені, будь-ласка.
LeXmphYLZYivSkJ4
Не можу увійти з цим паролем
Спробуйте зараз.
На https://mailbox.lanet.ua/ пише Login failed.
Доброго ранку. Неможу зайти в кабінет Ланет, ввожу пароль та логін, які мені дали, та пише що невірно
Коментувати
Коментарі на даній сторінці заблоковані!