З відповіддю
Чому акції проводяться виключно для користувачів соціальних мереж?
Що робити користувачам які незареєстровані та не хочуть реєструватись в соцмережал"
Ви не можете голосувати. Будь ласка авторизируйтеся
Ви не можете голосувати. Будь ласка авторизируйтеся
Ви не можете голосувати. Будь ласка авторизируйтеся
Ви не можете голосувати. Будь ласка авторизируйтеся
Тут справа скоріш за все в тому, що більшість акцій позиціонуються для широкої аудиторії, і тому проведення їх на наших офіційних сторінках у соціальних мережах, що володіють всім необхідним інструментом для цього, є найбільш продуктивним і логічним рішенням. Тим більше функціонал і рейтинговість соціальних мереж цьому тільки сприяють.
Але ми не в якому разі нікого не хочемо щось змушувати, просто обираємо оптимальний канал зв'язку з нашими абонентами. Наприклад той же facebook йде як другий офіційний сайт.
Если человек захочет поучаствовать то он зарегистрируется ;)
А давайте устроим конкурс и ответы будет присылать по почте, типа как раньше играли в шахматы и новый ход отправляли в конверте :)
Это не мотивировка регистрации в соцсети. Не всем людям нравится такая форма виртуального эксгибиционизма.
Вопрос был в том, что участвовать в конкурсах могут не все пользователи Ланет, а только зарегистрированы в соцсети. Конкурс ведь проводит не соцсеть а именно Ланет. Почему не проводить и + на своем сайте, тем более что регистрация на нем присутствует.
Согласен с мнением Сергея. По-моему очень верно подмечено!
Новые акции и снова только для соцсетей.
Коментувати
Коментарі на даній сторінці заблоковані!